Etterlengtet hjemmedag

♥ G O D   K V E L D ♥

åå, endelig en sikkelig fridag. Ingenting sto på planen idag og nesten alt går i det tempoet jeg selv ønsker. Jeg våknet av megselv litt over åtte, så merker jeg starter å få inn gode rutiner nå. Før kunne jeg sove til langt uttpå dagen å det hater jeg virkelig. Startet dagen med litt jobbing, ebay shopping og frokosten som besto av advokado og egg. 
Det kjipe med å være hjemme en hel dag, er at jeg føler på det å spise hele tiden. Jeg gjemmer meg bort i en bok eller i pcskjermen noen timer også er det plutselig tid for mat igjen. haha. Positive er at jeg endelig har tid til å stå å dulle å dalle med maten jeg lager og faktisk spise mens det er varmt. Jeg er ganske flink til å lage middager og lunsj i matbokser, som jeg har med meg i den travle hverdagen min. Det å faktisk spise den fersk og varm, det er deilig det! 

Idag har det vært skolestart for både barn, ungdommer og voksne. Jeg personlig har ikke meldt meg på noe mer skole nå, det å skulle ta opp fag er ikke gøy og jeg er ikke motivert. Heldigvis har jeg de fagene jeg trenger, er bare hvis jeg vil gjøre dem bedre. Får se hva fremtiden bringer 🙂 Håper hvertfall alle har hatt en superflott “first day back to school” <3 Hadde du first day back to school idag? 

blogges, love Cristine 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg