Hode sier ja, men kroppen nei!

Heipådeg 

Først må jeg bare takke for alle fine tilbakemeldinger på diverse sosiale medier etter forgje innlegg. Det skjærer meg i hjertet at så mange kjenner på de følelsene jeg har vært igjennom, det er trist. Jeg har ikke annet å si en “fuck the comments” og vær stolt av den personen du er! 

De siste dagene har blitt brukt i senga og på jobb. På fredagen hadde mamma bursdag, så da spiste jeg ute med familien og på lørdagen hadde jeg innflytningsfest. Innflyttningsfesten var så gøy, temaet var “fifty shades” og jeg fikk masse flotte gaver. Sykdom er tilbake og treningsøktene har jeg ikke klart å gjennomføre. Jobben går forran nesten alt, kunne aldri tenkt meg å ringe inn syk en dag (med mindre jeg kjempe sjuk, ehhe). Med sykdom så mener jeg veldig sår hals, hoste og feber. Kanskje en normal forkjørelse, men jeg blir sånn type flere ganger i månden nesten. Mandlene mine fjernet jeg for 3år siden, da jeg sleit mye med halsbetennelse. Noen som veit hva problemet mitt er nå?

Jeg skal legge ut noen bilder fra lørdagen når jeg har fått de på pcen. Minus med lørdagen var at jeg var så opptatt med at alt skulle gå bra, så jeg glemte nesten å ta bilder, utrolig kjedelig. Det finnes hvertfall noen bilder, så må få gått igjennom dem. 

Vi blogges klem Cristine 

10 kommentarer

Siste innlegg