IM IN LOVE


Gårsdagen ble så mye bedre en jeg trodde, endelig så skulle jeg få kjøpt meg nytt kamera!. Jeg trur faktisk ikke det går ann å tenke seg hvor mye jeg har savnet lille “babyen” min. Jeg kjøpte samme som den jeg hadde før (sony A5000), fordi jeg kjenner kamera og jeg elsker dette hvite lille vidunderet. Vi måtte kjøre bort til Notodden for å hente det, da det var utsolgt på alle butikker jeg prøvde i Kongsberg. Har en snill mamma som ble med meg bort og som forresten har bursdag idag. Gratulerer med dagen mamma!

Uansett, nå kan jeg endelig ta masse masse selfies igjen, hehe. Idag skal jeg ut med familien å feire mamma, fikse siste rest til festen imorra og lage geleshots. Gleder meg masse til morgendagen, will keep u updated på hva som skjer. Ha en fin dag, vi blogges <3 

SNAPCHAT ( Cristines ) – INSTAGRAM ( Cristines_95 ) – FACEBOOK (trykk her)

 

.

6 kommentarer

Siste innlegg