Sunday vibe og musikkhjelp!?

Hei alle flotte skapninger 

Jeg håper dere alle har hatt en fin og slapp søndag. Til dere som jobber, keep going. Helgen min har gått til jobbing, jobbing, rydding og avslapping. Startet på jobben med barna på fredag og jobbet frem til lørdag. Deretter befant jeg meg på Bikbok, og jobbet her ut resten av lørdagen, snakk om god utnyttelse. Lørdagskvelden igår var kjempekoselig, det ble biff og rødvin sammen med Caroline (søster) og Mamma. Seinere på kvelden var det filmkos med meg og mamma. Cristine og mamma tid er så koselig! 


Søndagen har egentlig gått til soving, mat, besøk og chill. Jeg elsker virkelig å skulle lage meg sunn og næringsrik mat. Frokosten er på bilde under og middagen  ble bakt søtpotet med advokado, NAM! Jeg driver også av å lager en spilleliste til jeg skal ha innflytings fest, så jeg trenger noen tips. Driver også av med et lite DIY prosjekt, som dere skal få vite om seinere. Jeg må bare få handlet inn noe mer småting først.  
Idag har også snapchaten min blitt heftig brukt, jeg har nemelig en “get to know me” dag, så prøver å legge ut litt av hvert om meg, men jeg svarer også på spørsmål, legg meg gjerne til på ” cristines “. Nå skal jeg kose meg med søtpoteten her, så blogges vi muligens imorra. xx Cristine 
Hvordan musikk bare må du høre på en fest?? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg