HVEM ER JEG ?

wow, jeg kom til å tenke på at jeg har hatt denne bloggen i snart 6år. Jeg husker enda at jeg opprettet den og første blogginnlegget mitt var en fortsettelse på en blogg challenge “Day 8″ (det kan du lese her). Snakk om å starte rett på fra den gammle bloggen. Husker ikke helt hva den gammle bloggen het, men jeg er veldig fornøyd med bloggen jeg har nå, eneste minuset er at mennesker skriver ofte navnet mitt feil og derfor kan det være vanskelig og finne bloggen min. 
CRISTINE without the H and a S on the end, thats me. 


Men over til det jeg skal skrive til dere idag. Hvem er jeg? Jeg tenkte jeg skulle ha et innlegg om noen faktaopplysninger, slik at dere kan kjenne meg bedre. Hvem ønsker vel å lese bloggen til noen fremmede. Get to know me, og still meg spørmål hvis dere lurer på anything. Har funnet frem noen bilder helt tilbake fra 2011 og frem til idag. 

Mitt fulle navn er Cristine Moland Svendsen, men jeg fortrekker og jeg bruker kun Cristine Svendsen. Du tenker kanskje, “hmm Moland det høres kjent ut”.. Moland og French fra Kongo, ringer det noen bjelleR? Han var en del av familien min på pappas side, men veldig langt utti slektstreet og jeg har aldri møtt han. Det er ikke derfor jeg ikke bruker Moland, haha. Jeg liker bare best å være Cristine Svendsen, det er meg! 

♥ Jeg ble født 14april 1995, noe som gjør at jeg er 22år gammel nå. Er oppvokst i Kongsberg, men bodde i Risør det første året i livet mitt. Har masse familie på sørlandet, men dessverre så møter jeg dem nesten aldri.. 

♥ Jeg er oppvokst på en Gård utti Skollenborg/Krekling, sammen med søstra mi Caroline, mamman min Monica og de fineste besteforeldrene du kan tenke deg, Gretha og Svein. Vi hadde aldri noen husdyr da søstra mi har vært allergisk hele livet, men skog og landbruk har bestefar drevet med. Bestemor og Bestefar bodde i det store hvite huset og vi tre andre bodde i det lille søte huset ved siden av, og rundt oss hadde vi jorder så langt øyet så og skog. 


♥ Jeg gikk på en trygg liten barneskole “Berg Skole” fra 1-4klasse og tilvenningen til en større skole “Kongsgårsmoen” i 5klasse var voldsom. Mye mennesker, mange flere lærere å forholde seg til og såklart mange nye gutter å bli kjent med + jenter daaa. Seinere ble jeg større og byttet over til ungdomskolen “Skrim”, disse årene husker jeg faktisk veldig godt og vi hadde den beste å mest godhjerta læreren du kan tenke deg. Ting var ganske bra skoleårene før vidregående. Vidregående var ikke bra, her sleit jeg mye og jeg kan utdype dette i et seinere innlegg. 

♥ Jeg er 22år og har ikke generell studiekompetanse, men det går fint nå. Jeg var veldig lei meg for dette en lang periode, siden jeg følte alle vennene mine hadde studert i mange år alt og jeg kom aldri noen vei. Jeg kan starte på studier når jeg blir 23, men jeg veit ikke lengre hva jeg ønsker å bli eller studere. 

♥ Jeg har studert i Bali og bodde der i 4månder, memories never fade. 
DCIM100GOPRO
♥ Jeg føler meg så utrolig takknemmelig for å ha de to beste jobbene jeg kan tenke meg. Jobben på avlastningshjemmet med alle de flotte barna gir meg en enorm glede i hverdagen. Men drømmejobben helt siden det nye stortorvet starta opp i 2007 var Bikbok. For ganske nøyaktig 2 år siden fikk jeg jobb her og jobber der enda. Jeg stortives. 

♥ Jeg får ofte høre at jeg virker overfladisk og utrolig selvdigger. Altså, vi lever i 2017 og jeg tar selfies, men er det noe jeg verdsetter så er det de som kjenner meg og veit at jeg ikke er sånn. Har fått høre av X mange som blir kjent med meg at de trodde jeg var helt andeledes, på en negativ måte. Ey, jeg er glad jeg kan overraske the other way. Jeg tar megselv ikke høytidelig og jeg driter meg gjerne ut forran andre. Blir super sjelden veldig klein. 

♥ Jeg liker å tru at jeg er prinsesse, at det finnes både havfruer, enhjørninger og rosa skyer. Eneste rosa skyene jeg har funnet hittil er sukkerspinn og det elsker jeg. Jeg ellllsker ROSA og ordtaket “Liker bare ting hvis de er rosa”, passer meg helt utmerket. Jeg liker alt som heter dill dall og hvis det glittrer så blir jeg helt frelst. 

♥ Jeg er nettopp ferdig med å bygge mitt helt eget hus på andre siden av veien av der jeg bodde før, eller verandaen gjennstår og en lite “tak utfall” ved inngangsdøra. Jeg har bodd her allerede i 1 mnd og det føles helt fantastisk. Jeg setter så stor pris på å kunne være aleine og kunne bestemme alt selv. Jeg skal leie ut en liten del av huset mitt, har en liten leilighet/hybel med 2sov, bad og åpen kjøkken-stue løsning til 7000kr inkludert strøm, vil du leie?? 

phuuu, her ble det et litt langt innlegg. Forhåpentligvis så leste du noe om meg du kanskje ikke viste. Vil du vite mere, legg igjen noen spørmål til meg da. Har fått mange nye følgere på sosiale medier den siste tiden. Legg meg gjerne til på snap (cristines), Insta (cristines_95) og følg meg på facebook HER.  Vi blogges xx Cristine ♥♥

6 kommentarer

Siste innlegg