En uke med Prosecco

Heisann du
Først vil jeg bare takk for all responsen på det forgje innlegget, det er deilig at noen setter pris på ærligheten min og samtidig gir meg fine tilbakemelding. Takk! 


Dagene mine denne uken har vært utrolig fine. Jeg har jobbet med barna på jobben fra Tirsdag og frem til idag. Det å skulle tilbringe så mye tid med barn gir meg all verden av glede og energi, eller jeg er kanskje litt sliten nå som jeg ligger på sofaen, men alt i alt energi. Selvom jeg har tilbringt en uke på jobb så føles det ut som at jeg har hatt litt ferie. Late dager på stranda, ute å fiska krabber, god mat, en tur til langedrag famiiepark ++ leik, morro og godis. A week well spendt. 

En ting er hvertfall sikkert, det å bo aleine har sine ulemper når du ikke har handla på over en uke og det var ikke så mye som frista. Skulle så ønske det var noen søndagsåpne butikker litt nærmere så jeg kunne kost meg med litt frukt og grønt. Uansett så fikk jeg mekka sammen karbonadedeig og gulerøtter, dette ble en form for karbonade/hamburger?!. Litt quinoa, salsasaus og jeg toppet det hele med en flaske prosecco. Det var dessverre ikke noe mer vin i hus, så da nyter man det som er. hehe. Utrolig deilig å skulle avslutte en fin uke eller en fin dag med noe kaldt og godt i glasset. Nå er det snart tid for en god natt søvn for imorra blir det trening, DIY, besøk og myemye mer. Det er bare å følge meg på snapchat (cristines) eller instagram (cristines_95), så oppdaterer jeg litt oftere der.
Natta alle bebiser, håper du har hatt en fin uke. 
Vi blogges, xx Cristine. 
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg