Søndagen aleine, trenger tips?

Hei, god søndag! Idag våknet jeg opp i rommet mitt, med lyset som skimte gjennom vinduene siden jeg ikke har fått kjøpt inn gardiner, stillheten og følelsen av å være aleine. Det setter jeg pris på. Søndagen idag var faktisk litt spesiell, det er første søndagen i det nye huset mitt. Jeg startet dagen vond hals, etterfulgt av å slenge meg på sofen med to knekkbrød med makrell i tomet. Gud som jeg faktisk elsker makrell i tomat + at det er sundt og godt for kroppen.
Idag skal jeg få gjort litt husarbeid, legge på nye gelenegler og muligens pakke ut de siste eskene som skal være nede på kontoret mitt. Gleder meg veldig til alt faller på plass, jeg er veldig fornøyd allerede med hvordan jeg har fått det i huset, men man ønsker alltids å kjøpe noe her og der. 

Nå driver jeg å blogger såklart, men også litt shopper etter party decor som jeg skal ha på innflytningsfesten neste mnd. Endelig har jeg funnet et tema på festen, men det røper jeg ikke helt enda. hehe. Gleder meg til å kunne vise de flotte vennene mine det nye huset og forhåpentligvis ha en sykt bra fest, med et kanskje litt andeledes tema. Fortell meg gjerne noen kule party- tips, triks og spill? 
Ønsker deg en fin søndag, vi blogges xx CristineS

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg