99.99% good vibes

Heisann alle fine sjeler 


Det har blitt en litt lengre “bloggpause” nå, men sånn er det noen ganger. De siste dagene, kanskje ukene? Jeg veit nesten ikke lengre, tiden går så alt for alt for fort og det kjennes ut som at alle de flotte dagene visner vekk.
De visner kanskje ikke vekk, for jeg har prøvd å skrevet dem alle ned i den flotte “memory jar” krukken min. Alt tar slutt, det er helt sikkert. Du kjenner deg kanskje igjen på den skuffenede og triste stemmningen når noe fint tar slutt,(?) ja, det er sånn de siste ukene har vært. Dagene mine har vært fylt med så mye liv, latter og kjærlighet at det føles vedig vondt når man må gå for å legge seg. Jeg hater å skulle legge meg, da strømmer liksom alle tankene på og man rekker å reflektere over alt som har skjedd. Heldigvis så er 99.99% flotte tanker, tankene om alle smilene vi delte, tankene om all mimringen vi gjorde, tankene om all den latteren vi delte og alle de nye minnene vi lagde. Tanken om alt det gode. 

Neg har endelig tatt skritet inn i et nytt kapittel, et kapittel der jeg endelig føler meg selvstendig. En selvstendighet som sier at jeg “kan gjøre det jeg vil”. For jeg kan faktisk gjøre hva jeg vil, men det er her jeg må prøve å velge de gode veiene, veiene som fører meg ut av alle tunellene, for vi må igjennom endel tuneller. Ingen av oss vil vel stå fast inni tunellen?!! 
Jeg har så mye jeg må vise og fortelle dere, men jeg ville bare komme med en liten update på at jeg er her, dere er ikke glemt. Som dere ser så har jeg enda ikke fått kjøpt meg et nytt selfie kamra, men den tid vil jo komme. Det er ganske rart å si det, men jeg savner å ha med det fine lille hvite kamera mitt overalt og ta bilder av alt sammen.

Vi blogges, xx Cristine 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg