Snart klar for et nytt kapittel

Endelig skjer det noe. Idag fikk jeg vite at jeg overtar huset mitt til fredagen. Det blir sykt spennende og jeg har masse som må fikses. Det å skulle flytte livet sitt fra et sted til et annet er litt slitsomt, men det blir deilig å bli ferdig.

Idag har jeg brukt dagen på å sette sammen møbler, flyttet ting og masse rydding. It never end og jeg har så alt for mye ting. Gleder meg til å kunne sette på plass glass og kjøkkenting inn i skapene, få på plass sofa, få opp noe hyller, speil, bilder. + Muligheten til å pynte med blomster og småting, gleder meg til å skulle vise dere alt sammen! Og jeg får muligens kjøpt meg et nytt selfiekamera før helgen!! Æææ<3

Følg meg på Snapchat "cristines" eller på Instagram "cristine_95" hvis du ønsker mer oppdateringer.

Xx Cristine

4 kommentarer
    1. Så gøy med nytt hus! Flytting er slitsomt, men også så gøy 😀 Selv skal vi i gang med oppussing av hele huset. Det blir nok passe slitsomt det også ;-p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg