PartyDetaljjjjer

Wohoo, jobbfri helg var så digg. For meg så er det ikke sikkelig frihelg før man tar på seg partyskoa og blir med på morroa. På lørdagen var jeg med mine to flotte jenter, Hilde og Ragni. Vi vorsa litt hjemme, dro på en låvefest og deretter ut på byen. Kvelden var helt super og det er lenge siden jeg har hatt det så gøy!

Jeg elsker å gjøre det lille ekstra piffet når jeg skal noe. Kjørte derfor en ganske nøytral sminke med noen flotte øyenvipper fra Kiss som heter "Ritzy", tilsatte noen diamanter og slang på en dyp rød mate leppestift fra NYX. Ble selv superfornøyd med hvordan alt ble, diamantene satt hele natten og de satt fortsatt på når jeg våknet. Festet diamantene med vippelimet fra Duo.

Denne uka har det bare vært jobbing og jeg skal jobbe hele helgen også. Har skjedd masse nytt på huset den siste tiden, så kommer update på det seinere. Håper dere får en super fin helg. Vi blogges. Klem Cristine.

Følg meg gjerne på insta (cristines_95) og snap (cristines) for å se hva jeg driver med hele tiden.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg