Sol og hotness IN may

Gjett om ønsket mitt for sol og hotness i helga ble innført a! Det var faktisk så varm at jeg kunne ikke annet en å ta med barna på badetur. Badetur i Norge i MAI, det er ganske sykt faktisk. Vi koste oss alle i solsteika, og det var kaos for å sovne på kvelden når det var så varmt. En super flott helg, elsker virkelig å kunne være ute når været er så supert!

Mandagen var det jobbing på Bikbok. Salget er oppe å går folkenzz, masse flotte varer til 49kr,99kr og på 50%. Jeg har såklart kjøpt meg noen godbiter allerede, Hehe. Burde sikkert lagt ut bilder av det, men alt ligger i en haug på senga mi nå..

Gårsdagen var utrolig rar, jeg hadde fri fra begge jobbene mine. Så jeg var tidlig oppe for å trene, så en tur til legen for å sjekke "pusteproblemene" mine. Ble sendt en henvisning til lungeklinikken i Drammen og jeg fikk resept på noe astma medisin. Håper det fungerer.

Senere var jeg litt med familien som er på besøk i byen nå og jeg skjønner ikke hvor barn får all energien fra. Opp og ned fra sklia 5000x ganger. Veldig koselig. Mot kvelden ble det kun Netflix, chill and food aleine.

Vi blogges xx Cristine. Mere update på Snapchat (cristines) og Instagram (cristines_95)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg