Fake-ass blogger, uten CA$H

Helt ærlig, hva er egentlig en blogger for deg? For meg er en blogger en som gjennskaper livet sitt ved hjelp av bilder og ordene på en skjerm. En som tørr å skulle fortelle om det å leve gjennom gode og dårlige dager. En blogger skal inspirere, hjelpe og vise forståelse for de forskjellige menneskene vi er. De skal få oss til å drømme oss bort i livet deres, flotte fasader, fine plettfrie bilder, outfit bilder til å sikle av og helst en hund som har utseende som en bamse. Et helt klart amazzzing A4/PR life.

Men her sitter jeg da. Jeg har ikke lengre selfiekamera mitt som kostet nærmer 5000kr, så hvor blir så da av alle disse flotte bildene mine av fasaden, antrekk og det abfab ansiktet mitt.. Jeg må legge ut bilder med skammen over phone Crap kvalitet og evt noen old-ass pictures. Jeg har faktisk ikke råd til et nytt kamera nå og det skjærer meg litt i hjertet. Jeg har ikke lengre råd til alle verdiløse klær og ting som ga meg en følelse av velvære og happines. Ja, ja jeg ble glad når jeg kunne bruke penger på ting, jeg kunne smile fra øre til øre når jeg dro kortet og handla for 2000kr. Men nå?; Åå, det kvier seg når jeg må dra kortet for å skulle betale 200kr på bensin. Realiteten er at jeg nå ikke lengre bare bruker det på "meg" jeg må bruke langt langt over halvparten av lønnen for å skulle betale ned på lånet mitt. Det føles som et sykt bortkasta prosjekt, men jeg håper at jeg føler alt helt motsatt når jeg endelig kan flytte in i et splitter nytt hus aleine. Jeg gleder meg. Dagene går, småting blir fikset og om under en måned så er jeg ei stolt eier og bor i mitt nye hjem.

Som den fake-ass bloggern jeg vil være/ ER, så satser jeg på å snart skulle få kjøpt meg et nytt kamera. Kanskje neste mnd, Woho håper det!!

Vel vi blogges ved et seinere tidspunk. På morgendagens plan er det å gjennomføre eksamen i matte skriftlig og etterpå jobbe meg gjennom jobbhelg. Håper på sol and hotness i helga, så vi kan bevege oss ut på tur, for å lufte både hode og kropp. Xoxo Cristine

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg