#19 Uken som gikk

♥ Ukens høydepunkt 
Beste med denne uken var å skulle få tilbringe tid med bestevennen min Sara. Det var også et år siden vi kom hjem fra Bali etter å ha bodd der i tre månder. Utrolig rart å tenke tilbake på, stort savn. 

På fredagen var det klart for Olsotur og Tyga konsert. Sara og Cristine tid, good old times. Vi startet dagen hos meg med sminking og snakk. Fikk såklart dårlig tid, men rakk å kjøpe med oss mat og innom TGR for glowsticks. Konsert uten glow, det går jo ikke. Surret rundt i Oslo før vi satt oss ned på Fridays og bestilte oss Quesadillas vegetar UTEN sopp, etterfulgt av milkshake som dessert. Jordbær for me og sjokolade på Sara. Rusler bort til Rockefeller. Lang ventetid og enda lengre ventetid før Tyga endelig kom. Konserten gikk bra før det ble slosskamp og konserten ble avlyst sånn type 40min etter at han starta å synge. Du kan lese om TYGA DRAMA her! Uansett så var denne dagen det beste denne uka. 

♥  Ukens nedtur
Alt på Onsdagen var nedtur, eksamen og tårer. Du kan lese om dette HER…
Var også utrolig kjedelig at konserten endte som den gjorde, og at kollektivt transporten i norge er helt på trynet. Ingen buss eller tog gikk fra Oslo-Kongsberg etter klokka ca 00.00 og neste gikk ved 7-8 dagen etter.. Kom oss heldigvis til drammen og ble hentet der av noen snille sjeler. Jeg glemte selvfølgelig varnerkortet mitt og studentkortet mitt når jeg dro til Oslo, så byebye rabatter.  

♥ Ukens opptur
Har jobbet på Bikbok to ganger denne uken, det gir meg så mye glede og jeg elsker virkelig denne jobben. Før jeg dro til Bali jobbet jeg nesten hver dag, åå tider. Men man kan ikke få til alt når man jobber to plasser, skal helst trene 3-4 ganger i uka, ha et sosialt liv og går på skole. 

♥ Ukens låt
Må nesten bli noe fra Tyga. Sangene hans stod på repeat hele tiden de siste dagene før konserten. Hookah, Molley and bitches N Marijuana er noen av de jeg liker best. 

♥ Ukens serie
SKAM, SKAM, SKAM. Hadde noen episoder å catche opp med, men åå som jeg digger at Sana er hovedpersonen nå. Utrolig spennende. Har du ikke sett på Skam så er det helt klart å andbefale. Du kan se det HER. 

♥ Ukens treningsøkt 
Fikk unnagjort alle tre øktene jeg skulle, så jeg er meget fornøyd. Har splitt program på 3 dager og alt utenom er bare supert hvis jeg får til. Når jeg er ferdig med økta så tar jeg noen ganger litt mageøvelser også og alltid 30min med cardio på slutten, gå eller sykkle. 
Økt1: Rygg / Skuldre 
Økt2: Chest / Armer
Økt3: Bein 

♥ Ukens innkjøp
Er lite shopping nå sammenlighet med før, merker på lommeboka at jeg har et huslånet (byggelån) som blir trekt hver mnd. Kjøpte en topp som jeg hadde på meg på Tyga konserten og kjøpte en liten enkel veske i Oslo som jeg brukte på konserten ogsåå. To fine nye ting i skapet. 

♥ Ukens quote
Eliminate the problem, before it eliminates you. 

♥ Ukens div. bilder
Add meg gjerne på snapchat med brukernavn ” cristines ” eller på instagram ” Cristines_95

-xx Cristine 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg