EN TÅREVÅT EKSAMEN

Åååherregud, gårsdagen var som en syk bobble. Det var endelig/uheldigvis tid for muntlig eksamen i naturfag og jeg hadde gruet meg veldig til dette. Det sies at en god natt søvn er viktig for å skulle føle seg opplagt, men jeg drømte at jeg hadde eksamen om og om igjen. Våknet litt før 08:00 og da fikk jeg ikke sove igjen. Hele meg skalv fra jeg stod opp, gjennom timene på gymmen og frem til jeg kom meg til skolen 15:30. Comfy klær var på, smykket jeg fikk av mamma og søstern når jeg dro for å bo i Bali var tatt på + bestemor og bestefar som alltid er ved min side(tattoveringen). Tårene mine lå i øyekanten hele gårsdagen og jeg gruet meg helt forferdelig. 

Oppgaven var trekt. Læreren sier at vi var litt uheldige med oppgaven. Jeg skulle forklare Redoksreaksjoner og snakke om danielcella, elektrolyse og forbrenning av magnesium.. åååå likninger, grunnstoffer, reaksjoner, atomer, elektroner og dritt. Jeg fikk noe av det jeg helt klart syntes er vanskligst. Under presentasjonen min så følte jeg plutselig at det gikk sikkelig dritt, så tårene presset på og jeg måtte snu meg litt. Læreren spør “trenger du å gå på badet, ellenoe?”. Jeg tenker at nå gidder jeg ikke, nå går jeg, fuck this… Jeg fikk heldigvis samlet meg sammen, å fullført.

Jeg landet på karakter 3, jeg er glad siden jeg ikke var komfortabel med temaet, men jeg er dessverre ikke fornøyd. Jeg føler at jeg kunne mer enn jeg klarte å vise og jeg føler at jeg hadde klart det bedre skriftlig enn muntlig. Jeg er heldigvis ferdig, så får vi se om jeg velger å skulle prøve en gang til eller legge det til siden. Stakkars sensoren og læreren som så meg gråte sånn type to, nesten tre ganger i løpet av eksamen, haha. Den emosjonelle siden av meg var hvertfall på topp igår, uff. 

Til helga skal jeg hvertfall slappe av og kose meg masse. Allerede imorra så skal jeg storkose meg i Oslo sammen med Sara og vi skal på KONSERT!!!

De som har meg på snapchat har allerede fått med seg gårsdagen, vil du vite hvem konsert jeg skal på. Add meg på snapchat, brukernavn Cristines. Du kan også følge meg på instagram under cristines_95 eller like facebook siden min HER! 

 

-xx Cristine 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg