Jeg vil bli stilt på lik linje som de andre (blogg”kjærringene”)

Jeg beklagerer for at bloggingen har vært jævelig dårlig de siste ukene nå. Hodet mitt har vært helt andre plasser og jeg merker at jeg nedprioriterte det jeg faktisk liker å gjøre. Jeg liker å skrive eller ikke nødvendigvis skrive, men jeg tenker veldig mye så det er deilig å få noe skrevet ned. Bloggen passer på alle tankene mine og sorterer dem. Jeg skriver ofte ting jeg aldri legger ut på bloggen også, men kanskje dere endag får lese noe? .. 


“du kan ikke skrive nedlatenede ord” “du kan ikke ha så dype innlegg” “du kan ikke skrive ordet alkohol” “du kan ikke legge ut bilder fra sånt og sånt” “nå skriver du bare for å skrive noe” osvosv.. DU KAN IKKE DELE DETTE! 

Hvor mye bryr du deg egentlig om hva jeg skriver, for blogging er vel bare noe overfladisk dritt uansett, eller?

Hold kjeft, å les… Jeg har tenkt mye og jeg kommer til å blogge om det jeg ønsker. Jeg ønsker å skrive om meg, om hvordan jeg har det, om hva jeg gjorde på byen med vennene mine, om ting som kan få deg provisert og om ting som kan få deg til å tenke. Jeg ønsker å dele livet mitt, mine feil, gleder, nedturer, oppturer og alt som er med på å forme hvem Cristine Svendsen egentlig er. Jeg er en fri sjel og jeg lever etter ordtaket “live without regrets“. Jeg gjør som jeg vil for det er faktisk ingen som kan si at jeg kke kan. Jeg er perfekt, for alle er perfekte på sine måter. Jeg er best på min måte og jeg er flinkest på min måte. Jeg er Cristine Svendsen og jeg har lært noen småting på mine 22år. Det viktigste jeg har lært er at du må gi faen, gi faen i å bry seg om hva alle andre mener. Du må leve med det du erfarer og ikke angre på det du aldri erfarte. 

Vi er alle forskjellige og vi har forskjellige syn på hva vi syntes er riktig og ikke. Jeg lever på min måte, du lever på din. La oss respektere hverandre. Tusen takk! 

-xx Cristine 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg