Hva skjedde i Lillehammer!?

Helgen min i Lillehammer sammen med verdens beste Oda har virkelig vært topp! Lillehammer er litt slitsom med alle disse oppoverbakkene, men fikk trimma kondisen med all gåingen. Kom frem seint på torsdagen, da var det bare å slenge fra seg baggen for å skulle dra videre. Vi dro for å møte noen venner av Oda og senere var vi en tur på byen. Hadde det kjempefint sammen med alle de nye flotte vennene til Oda!

AND…som den "bloggSpiren AKA selfie dronningen" jeg er, så har jeg med meg kamera overalt. Denne gangen skulle ikke mitt kjære kamera overleve turen her i Lillehammer. Det var ei jente som fikk helt hele ølen over meg og kamera som jeg holde i hånda. Det stod ikke til å redde (takk til bartenderen som prøvde)..:/ Jeg syntes det er sikkelig kjipt med tanke på hvor mye jeg bruker det.. Merker jeg er litt sur på megselv for å ta det med ut, men det har jo gått bra x antall ganger før. Life..

Fredagen var superchill, vi lå i senga lenge, spiste mat og bare slappet av i hverandres selvskap. Chilledag going strong! Det var som før når Oda nesten bodde hos meg og vi var sammen 24/7. Vi var ganske uatskillelige før.

Lørdagen ble det en tur nedover til kjøpesentert, etterfulgt av matbutikken for å kjøpe masse digg til søndagen. Resten av dagen ble brukt til å sminke oss og for å skulle finne riktig outfit. Bussen fraktet oss frem til et vors og vi dro seinere ut på byen. Veldig gøy. På søndagen laget vi egg og bacon til frokost, lå på sofaen hele dagen og hadde taco + godis på kvelden.

Helgen min har vært så super, jeg har storkost meg. Kjempedeilig å kunne se min beste Oda igjen, savner henne masse.

Det er bare å fortsette å følge meg på sosiale medier, Snapchat/cristines og Instagram/cristines_95

-xx Cristine

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg