Langhelg, endeliiiiig!

Jeg kan virkelig ikke huske sist gang jeg hadde fri en hel helg. I den anledning så sitter jeg nå på toget til Lillehammer. Håper virkelig Oda finner meg fort når jeg går ut av toget, for jeg veit ikke hvor jeg skal. "Lille" Cristine utforsker nye steder. Når jeg kommer frem idag så skal vi rett bort til noen venner av Oda og etterpå ut på byen. Gleder meg til å se Oda, besøke et nytt sted, møte nye mennesker og ha det helt knall.

På mandagen så blir Oda med meg til Oslo, så gjett hva som skal skje da. I'll keep you updated. Ønsker alle en mega knall helg<3

Vil du følge med på hva som skjer i helga? Følg meg på Snapchat/cristines og Instagram/ cristines_95. Veldig aktiv!

-xx Cristine

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg