Å være overalt samtidig

Dagene mine flyr virkelig forbi. Heldigvis så henger både kroppen og hode mitt med, å jeg føler at ting går bra nå. Energinivåer har stiget og kroppen min er fornøyd. Jeg er fornøyd <3

For noen dager siden fylte jeg 22år, da fikk jeg mange flotte hilsener og gaver. Jeg har virkelig mange fine mennesker i livet mitt som jeg setter så utrolig pris på Jeg fikk feiret på selve dagen (på jobben), jeg feiret på søndagen med familien og jeg feiret igår sammen med noen av venninnene mine. Gårsdagen var helt super, da var det barne/prinsesse bursdag på planen. Pizza, kake, brus, musikk, bordspill og hygge i hverandres selvskap.

Ikke alle av mine nærmeste venninner hadde muligheten til å komme, så det er selvfølgelig veldig kjipt. Sånn er det bare. Vi var fem flotte jenter som hadde det veldig gøy sammen og "party alias" slo virkelig ikke feil.

Bursdager er noe av det beste jeg veit, og jeg føler for å skulle feire hele tiden. Til helgen er jeg i Lillehammer, så mulig jeg tar på meg prinsessekrona da også.

God natt alle fine <3

Følg meg på sosiale medier. Snapchat/Cristines Instagram/Cristines_95

-xx Cristine

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg