For 22år siden..

..ble jeg født. En liten klump på 4050gram og 50cm lang. Det har blitt sagt at jeg så ut som en kineser med en gang, siden jeg var så tykk at øynene mine ble klemt sammen. Etterhvert som tiden gikk så ble det jo fastslått at jeg ikke hadde en far som var kineser. Nå har jeg blitt en litt lengre klump og selverklært prinsesse, på 158cm og muligens 64kilo(?)

Jeg befinner meg idag på jobben med barna, og vi har storkost oss. Startet dagen med gaver og kjeks på senga, etterfulgt av frokost og besøk av mine flotte gode venner. Sara og Camilla kom på overraskelse besøk til meg, det var utrolig koselig. Jeg og barna har kost oss med taco og pavlova, vi er nå i kinosalen på fjellet. Dagen har vært veldig fin.

Ønsker alle en utrolig fin påske<3

-xx Cristine

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg