Jeg ønsker meg.. (WishList)

..Nå er det ikke mange dagene igjen til bursdagen min, jippi. I den anledning har jeg satt meg ned å laget en liten ønskeliste, slik at familie og venner kan få noen tips. Jeg liker alt mulig av sminke, klær, glitter, rosa ting og blingblinger. Under har jeg satt sammen noen bilder av litt forskjellige ting som jeg kunne tenkt meg, men jeg blir super glad for alt jeg får uansett <3 Det er tankene som teller. 
Mitt største ønske er jo helt klart å vinne i lotto, slik at jeg har muligheten til å kjøpe masse fint til det nye huset mitt + få betalt ned lånet. Det hadde vært deilig. Samtidig så liker jeg den følelsen av å ønske meg noe, for å så å måtte spare til det. Det er faktisk en viktig lærdom å måtte jobbe for noe man ønsker seg, da får automatisk tingene du kjøper en større verdi også. Det er deilig å ønske seg noe. Ha en fin kveld, hva ønsker du deg? 

Sminkekoster HER  // Shotteglass fra Rosendahl // Smilelab, kjøpes på Vita // ChilleBH, kjøpes på Cubus // Penger // Vinflasker (Rød og hvit) // Bilde(COCO)HER // Kjøkkenmaskin, fra Smeg // BildeFeminismHER // Div lysestaker i sølv // Stige til badet // Parfyme Loverdose, kjøpes på Kicks.

 

-XX Cristine 

6 kommentarer

Siste innlegg