Er jeg er dårlig person, fordi jeg hater deg?

Det å hate et menneske er noe utrolig sterkt. Noen ganger så kan noen mennesker få deg til å føle deg så forjævelig nedenfor og uvel. Jeg liker ikke å innrømme dette, men det er faktisk to mennesker på denne jord jeg ikke takler. Jeg føler kroppen min stivner når jeg møter disse, for de har klart å påvirke meg på en så negativ måte at jeg ikke veit hvordan de har klart det. De har vært så slemme (verbalt) og påtatt meg så mye usikkerhet. Jeg skjønner bare ikke hvordan noen kan være så jævelig mot andre. Jeg har ikke alltid hat det så bra på skolen og jeg har fått kommentarer på både deg ene og det andre fra mange mennesker. Disse to, jeg glemmer dem dessverre aldri. Hadde jeg bare hat den gleden av å skulle slette ting, så hadde det vært dem.

Vi lever i en verden med millioner av mennesker der alle har ulike personligheter og vi kan ikke like alle, men vi kan være hyggelige. Jeg kan såklart være mindre entusiastisk om noen mennesker, men jeg er hyggelig og snill selvom. Hadde jeg havnet i rom med en av disse, da ville energien min falt og jeg hadde ikke klart å hatt krefter til et ekstra smil på lager. Det sier endel..

Som person bryr jeg men veldig om at de rundt meg skal ha det bra, kjente og ukjente. Jeg velger å tru at alle mennesker er et fantastisk individ frem til evt det motsatte er bevist. Jeg ønsker så veldig å bli likt av alle rundt meg. Jeg ønsket ikke at du skal kunne assosiere navnet mitt med noe som er negativt. Jeg ønsker at du skal høre Cristine Svendsen, å da helt automatisk blir et smil plantet på det fine ansiktet ditt. SMIL 🙂

Har du møtt noen mennesker som har klart å snu humøret ditt "rett ned i kjelleren"?

-xx Cristine

3 kommentarer
    1. Har det på samme måte med barnefaren pga ting han har gjort og sagt mot/til meg i maange år. Har liksom komt meg over det og alt, men de få gangene navnet hans kommer opp eller jeg møter på han eller noen spørr meg om han så blir jeg rett og slett uvel.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg