Dra ut i naturen sammen

Jeg er veldig glad i å dra kroppen min ut på tur. Det føles godt for både hode og kroppen. Frisk luft og noen bratte bakker så pulsen øker, åå det er virkelig en følelse jeg setter pris på. Jeg har en håp om at flere vil dra med segselv og familien ut på tur. Jeg skjønner at i en hektisk hverdag så kan det være litt vanskelig noen ganger, men en tur i uka det hadde vært supert. Heier på deg!

Jobbdagen min har vært helt super, jeg storkoser meg når jeg har jobbhelg. Det aller beste er at jeg kan ta med meg de flotte barna ut på alt jeg ønsker og da må jeg benytte meg av den fine naturen. Jeg ønsker å vise en sunn holdning og at det å gå ut på tur, er tipp topp. Jeg hadde laget med en pastasalat idag og det gikk ned på høykant samt noen mariekjeks på slutten av turen. Håper du også har hatt en fin dag og kanskje du har vært på tur idag også?:)

-xx Cristine

8 kommentarer

Siste innlegg