Hadepåbadet til alle spekulasjonene

En utrolig stor takk til alle som har ønsket meg lykke til med husbyggingen og at dere forstår at det er mulig selv om jeg ikke er så gammel. Endelig har jeg avskrevet meg alle spørsmålene som mange har hatt og det er ganske deilig. Mange trudde ikke det gikk ann siden jeg “bare” er 21, men jeg lover deg. Hard work pays off. 

Jeg gleder meg som et lite barn på juleaften til å flytte inn, alt er ganske kaos her jeg bor nå. Det står stablet pappesker med ting overalt og jeg merker at det tar på å skulle bo sammen med hele familien igjen. Hele walk inn garderoben mitt er fult av alt mulig rart og jeg har klærne mine i forskjellige hyller på rommet. Husbygging tar tid og det er ikke alltid alt går som man hadde planlagt. Man må virkelig være forberet på at ting kan endre seg og noen ganger er ikke visjonene man har i hode sitt lengre mulig. Husbyggings perioden er såklart opp og ned, men det er veldig kjedelig når ting må utsettes Jeg har nå et stort håp og ønske om å skulle flytte inn rundt påsketider for da har jeg også bursdag.

Nå befinner jeg meg på jobb igjen som alltid, hehe. Idag har jeg hatt en effektiv dag. Våknet av megselv før åtte, dro på trening og hadde chest + armer etterfulgt av 30minutter med cardio. På cardio delen så ser jeg samtidig på “Paradise Hotel”, så her slår jeg to fluer i en smekk. Fikk jobbet med naturfagen og laget noen sunne rundtsykker jeg kunne ta med meg på jobb. Eksamensdatoene er satt og jeg skal ha Naturfagen den 10mai og Matte den 26mai. ææ, tiden går så fort. Jeg gleder meg så enormt mye til å bli ferdig. Håper du har hatt en fin dag også! 

-xx Cristine

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg