♥ Girls night OUT

Gårsdagen gikk ikke helt etter hva som var planlagt, men det ble uansett en superkoselig kveld. Hadde planer om jentekveld med gojenta mi, men det ble ikke helt sånn alikevell.. Så her lå jeg da i senga mi og tenkte “jaja, det var den fridagen” og var litt sånn små deppa da jeg var klar for en kveld på byen.
Jeg sendte etterhvert melding til Ragni for å høre hva hun skulle, og hun fortalte at jeg kunne bli med på vors hos Karin. Jeg hopper smilende og fornøyd ut av senga og fikser meg i superspeed. Ble en koselig kveld hos Karin før vi etterhvert ble splittet fra hverandre da vi kom ut på byen. Fikk også tatt litt bilder, har funnet den nesten perfekte veska (hanka driver å ryker heeeeele tiden) som kameraet mitt passer oppi. Da fikk jeg og noen andre folk knipset litt bilder her og da. Alltid gøy å se igjennom på søndagen når man liger som en slaktet flodhest i senga og spiser noe digg.Vellykket kveld! Håper du også hadde en fin gårsdagen ♥♥






-xx Cristine 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg