Hvordan komme seg gjennom de kjipe og lange dagene?

Heihei. Jeg håper dagen din har vært strålende og at du har gjort noe som gir deg glede. Jeg har nettopp våknet opp etter noen timer med etterlengtet søvn, siden jeg var på kveldsvakt og nattvakt igår/natt.

Jeg gleder meg til å flytte, jeg gleder meg til å bli ferdig med eksamen, jeg gleder meg til feire jazzfestivalen med vennene mine, jeg gleder meg til å fylle 22år, jeg gleder meg til å ta mer tatoveringer.

Jeg gleder meg!

Hovedgrunnen til at jeg klare å komme meg gjennom noen kjipe og lange dager er fordi jeg har så mye gøy som skal skje i fremtiden. Når man må på jobb, må på skolen, må på trening, må ditt og må datt. Da er det fint å ha motivasjon på den andre siden som kan trekke deg opp og minne deg på hva som kommer. Det er utrolig viktig å skulle ha planer som man kan se fremover mot. Hvordan planer har du videre i året?

-xx Cristine

4 kommentarer

Siste innlegg