Legg smilende dine i en glasskrukke


God ettermiddag/kveld, nå er jeg endelig hjemme etter en ny dag fullført på skolen! 
Ååå, dagene mine suser forbi i superspeed, jeg rekker såvidt å åpne øynene før jeg må lukke dem igjen. Det er litt slitsomt og jeg har mye som må gjøres i løpet av en uke. Tenker det blir veldig bra når skolen og eksamene er ferdig i mai/juni, da kan jeg legge bort den tingen. Jeg håper at når skolen er over så kan jeg få slappet av litt igjen og få fokusert mer på de fantastiske vennene mine. Det er en veldig kjip følelse å føle at du ikke har tid til de som står deg nærmest og nesten “mister” dem litt. Jeg er heller ikke så veldig flink til å skulle lage avtaler hvis jeg har litt fri, men noen ganger så ønsker jeg den lille tiden jeg har fri helt aleine. 

Jeg har blitt veldig flink til å skulle skrive ned de små tingene som putter på et ekstra smil hos meg, for så legge dem nedi krukken min “memory jar 2017”. Hvis jeg tenker på de måndene som har vært, så føler jeg fort at det ikke har vært noe bra. Det er ikke sant, for jeg har mange mange lapper med fine og små øyeblikk i krukken min. Vi er 3 måneder inn i 2017, håper virkelig jeg har plass til 9måneder til med fine øyenblikk. Kommer til å bli super koselig å se tilbake på dette når året er over, jeg gleder meg. 
Jeg håper at flere passer på å ta vare på hverandre og de fine øyeblikkene sammen, man veit virkelig ikke når alt plutselig kan ta slutt. 

Denne uken kommer til å bestå av mye jobbing, men har FRIIII fra lørdag til søndag. Da skal jeg ut en tur på byen med den fotteste jenta mi Hilde. Det blir så koselig og jeg gleder meg masse til en kveld med henne. Ser forresten at det er veldig mange som har lagt meg til på både snapchat og instagram. Jeg er veldig aktiv på begge disse frontene, så her er det bare å følge meg.
Instagram: Cristines_95 
Snapchat: Cristines 

Ønsker forresten noen tips til hva dere ønsker / liker å lese om? Siifra hvis du har noe på tunga:)
-xx Cristine 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg