Fra blek(k) til sol

Wohoo, nå sitter jeg på flyplassen og skal snart ha en uke fri i Spania med familien. En hel uke fri fra jobbing er veldig rart. Jeg har stort sett hvert på jobb hver dag inkludert lørdag og søndag siden sommer. Naturfag boka mi er med i kofferten, så får prøve å være litt produktiv mens jeg er på ferie.

Gårsdagen tilbringte jeg i Oslo på Element Tattoo, sammen med tatovøren min Christine og beste Oda. Oda kom helt fra Lillehammer for å skulle tilbringe tiden med meg, blir lenge til jeg ser henne neste gang nå. Jeg hadde tatoveringstime klokka 10 og gikk ut døra 17:45. Nesten 8t tilbringte jeg her denne dagen. Var såklart planlegging og noen pauser, men tatoverte en god stund. Det ble en veldig lang dag, men veldig veldig verdt det.

BUT; tatovering igår og Spania idag, det var veldig dårlig planlagt. Har med meg noen tynne gensere og en bandasje i tilfelle. Familien min dro nedover på lørdagen, men jeg ville på tatoveringstimen min (hadde bestilt denne timen ifjor)! Men jeg drar nedover til Spania med noen venner av mamma nå, da slapp jeg jo å reise helt aleine. Tusen takk mamma for at du bestilte en annen tur til meg.

Håper du nyter ferien! Til deg som er ferdig med ferien, så er det ikke lenge til påskeferien.

-xx Cristine

8 kommentarer

Siste innlegg