SYK?? Go singellivet

ååå, valentinsdagen ble godt tatt imot av snapchat iallefall. Er fasinert over alle nye fjes og greier de lager bare for valentine (jul, nyttår osv). Jeg tilbringte dagen min på skolen, selv om formen var helt forferdelig. Jeg klarer ikke å bli frisk og det stresser meg. Etter å ha slitet meg gjennom over 10t på skolen, så måtte jeg slappe av litt av her hjemme før jeg dro til Hilde. Hos Hilde så koste vi oss med kebab, godis, iste og selfølgelig jentefilmer <3 No boyfriend, no problem! Håper dere alle hadde en super gårsdagen, enten med kjæreste, veninne eller helt aleine. Hvordan tilbringte du dagen din? 

Som nevnt så er formen min helt elendig. Jeg kjemper meg igjennom skole og jobb, men jeg har ingen krefter til å skulle trene eller gjøre så mye utenom. Helst så ønsker kroppen min å ligge i senga og jeg blir sliten (sikkelig andpusten) av hver minste lille ting. Jeg var hos legen idag, men prøvene vi tok der så helt fine ut. Han tok noen fler prøver, blant annet så stappet han en q-tips laaaaangt opp i nesa mi og det gjorde sikkelig vondt. Så nå venter jeg bare på noen resultater som kan ta 1-2 uker å få svar på, frem til det får jeg bare ta ting litt med ro. Nesa renner, hode verken, kroppen er sliten, jeg kaldsvetter, jeg får vondt i øya av sterkt lys osvosv.. Jeg føler på en måte at hele kroppen bare skjelver. Legen sa også at hvis prøvene ikke viser noe, så har jeg et virus og det må bare gå over av seg selv. Hellooo?? jeg har vært som dette i over en måned nå. Skole og jobb starter å være en sikkelig byrde som jeg må slite meg igjennom.. tar imot all tips og ideer!

-xx Cristine 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg