Det er kult å SVETTE

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke ser ut som en supermodell på treningssenterer, kanskje ikke i virkeligheten heller, hehe. Poenget mitt er hvertfall at jeg syntes det er tilfredstillende å skulle svette når jeg trener. Jeg drar ikke på trening for å se bra ut, men for å gi kroppen min energi og holde meg i en passe fysisk form. Stort sett så pleier jeg å trene styrke kanskje 1-2t avhenger av hvilke dag og øvelser jeg skal gjøre, etterfulgt av 30 min cardio. For min del så er det på cardio delen at svetta pipler frem, men det er en deilig følelse. Hode mitt sier "jo mer du svetter jo mer trener du" dette liker jeg å tro.

Når jeg tenker på tiden før så var det var ganske kleint å skulle svette offentlig, så jeg sluntra heller unna div ting som kunne få meg til å svette. Nå syntes jeg det er helt innafor å skulle svette litt, ikke bare for min egen del men også for å vise deg at dette er helt normalt. Derfor pleier jeg å sender masse svette selfier når jeg sitter på sykkelen eller mølla. Kan selvfølgelig ikke utelate at jeg liker å føle meg fin på treninga, men så lenge jeg ser bra ut når jeg ankommer så er det samme hvordan jeg ser ut når jeg drar.

Svette er bare litt ekstra glitter. Ha en flott kveld.

-xx Cristine

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg