#5 Uken som gikk

♥ Ukens høydepunkt 
Lørdagen!! Uten tvil en kveld jeg hadde gledet meg super meget til. Jeg har jobbet meg gjennom alle festlighetene som fant sted i jula, romjula, nyttårsaften og ut hele januar. Var virkelig på tide å samle jentene, dette var en etterlengtet helg. Vil påstå at kvelden var suksess, jeg slokna med sminka på og fikk mat jeg ikke hadde bestilt engang. Noen ganger så trenger man en kveld der man kan koble ut alt som heter jobb, skole og stress. 

♥  Ukens nedtur
Våknet opp på mandagen. Den grusome alarmen ringte som normal klokka 08:00, og jeg kranglet meg inn i treningstøyet. Formen min var helt på bunnen og jeg hadde såvidt krefter til å skulle ta på meg sokkene. Ble heller til at jeg la meg tilbake i senga, leste litt lekser, jobb og personalmøte. Hadde utrolig tette bihuler og var slapp som en slange. Har ikke blitt noe trening denne uka, for jeg har måtte komme meg gjennom skole og mange timer med jobb. Har verken samvittighet eller lyst til å skulle ringe for å si at jeg ikke kan jobbe.!
 

♥ Ukens opptur
Åå, fikk pakke i posten. Skal nemlig låne en kjole av Oda my bff til en stor bursdagsfeiring om 2uker, gleder meg veldig til dette. Oda hadde såklart lagt med en søt liten lapp til meg og en rosa notisbok. Jeg liker bare ting hvis de er rosa. Lite viste vi når vi avtalte å sende kjolen at Oda skulle komme til meg på lørdagen. Snille bestevenn som hadde tatt toget nedover til kongsberg helt fra lillehammer, var godt å være sammen igjen på lørdagen og ha en sikkelig slapp søndag.

 

♥ Ukens låt
musicnodes

DJ Katch: Lights Out (Too Drunk) [feat. Hayley]
 

♥ Ukens serie
“The Originals”. Helt hekta! Denne serien er utrolig spennende og det skjer noe hele tiden. Jeg har allerede sett igjennom snart to sesonger, og jeg har sett på dette i nå 2 uker. upsi. Handler om vampyrer, hekser, varulver. Disse forskjellige menneskene skal prøve å overleve, men samtidig holde familien og kærligheten i hektene. Det er ikke bare bare.
 

♥ Ukens treningsøkt 
Et punkt som virkelig ikke fortjener å være tomt. Det har vært null trening denne uka, siden formen ikke har vært på plass. Jeg kan tenke at all dansingen på lørdagen veier opp noe hvertfall. Hadde gått over 7000 skritt natt til søndag.
 

♥ Ukens innkjøp
Skulle ønske det ikke ble noe å skrive her denne uken, men klarte ikke å la være. Har lenge ønsket meg svarte lange sko som går opp til knea og jeg fant noen som nå var på 50%. De kosta “bare” 499kr, følte jeg måtte gripe denne sjangsen. De andre tingene jeg kjøpte er fordi jeg har dårlig selvkontrol, eller jeg trengte virkelig et nytt counturing sett fra NYX for den gammle er tom. Får prøve å være litt flinkere denne uken, kanskje jeg skal prøve å ha som mål å ikke kjøpe noe? 


 

♥ Ukens quote
🖤 Tequila may not be the answer, but it’s worth a shot” 

♥ Ukens Insta-bilder

Uken min har alt i alt vært helt super, hvordan var din uke?
-xx Cristine 

 

6 kommentarer

Siste innlegg