LørdagsVors med stor V

Ååå, gårsdagen var så bra!

Det har vært nesten to måneder siden jeg har vært ute på byen eller inntatt alkohol. Det var deilig å få lufta kroppen og gitt den litt gift. Var så mange flotte jenter hos meg igår og vi klarte å få til en ganske så høy partyfaktor, masse dans, sang og alkohol. Mye glede. Trur snapchaten min fra igår forteller det meste.

AND skjedde to ting igår som jeg syntes er veldig morsomt idag.

1: Herregud, jeg klarte å glemme koden på bankkortet mitt igår. Det var bare helt blank og jeg prøvde så mange ganger, huska det ikke når jeg våkna idag heller. Endte med at jeg måtte snylte på alle sammen, neida. Jeg er en vippser, takk vipps. Og jeg blir så emosjonell noen ganger, så felte noen tårer siden jeg ikke huska koden.

2: Søsteren min skulle kjøre meg, Oda og Ragni hjem, også var det en gutt vi skulle kjøre hjem. Når han skal dra så sier vi at han må vippse litt for kjøring. Det jeg gjør, hahah. Logger inn på vipps, skriver mobilnr hans også vippser jeg han penger. Det ga ikke noe mening, så det ikke før idag (aka husker ikke det..)


Vi tok hvertfall masse bilder igår, det syntes jeg er så koselig. Så her får dere litt bilder fra vorset: takk for en super kveld til alle jentene som var her, var dessverre ikke alle jeg hadde bilder av. Ligger masse ute på mystory fortsatt, take a look (cristines)


Håper du hadde en flott helg, hva har du gjort? 

-xx Cristine

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg