Sporty, but cool (outfit)

H O L  A   P E O P L E 
Idag har jeg tilbringet hele 8timer på skolen, 4timer med Matte også var det 4timer med Naturfag. Utrolig nok så storkoser jeg meg på skolen og jeg føler at jeg gjør noe fornuftig. Hver tirsdag må jeg opp klokka 06:00 så jeg må passe på å sovne tidlig på mandagen, ønsker å være så opplagt som mulig på skolen. Har såklart blitt veldig forkjøla igjen også, så snufset som en gal i timene; hater det. Vi hadde også litt bli kjent tid, så fikk snakket litt med noen av studentene på skolen idag. Virkelig en fin og koselig dag, skulle ønske jeg hadde tid til å ta noen bilder ute, men det var mørkt når jeg starta og slutta på skolen.. 
Nok skolesnakk, nå ligger jeg i senga og ser på “The originals” som jeg ble tipset om igår, en serie som ligger ute på netflix. So far så handler det om vampyrer, hekser og varulver, og det er masse drama. Har bare kommet til episode 6 nå, men jeg føler ikke for å skulle skru det av. Nå fikk jeg endelig noe nytt å følge med på, så det var veldig deilig. Anbefaler virkelig! 

Dagens outfit er fra BikBok, bortsett fra skoene og sokkene. Skoene er mamma sine og sokkene er fra adidas (urban). Jeg likte hvordan sokkende og genseren ga outfiten en mer sporty look ved hjelp av de hvite linjene, syntes det også ble ganske kult når jeg slang på en rød lip cream fra Mac (merke Madrid). Jakka er et par å gammel, men buksa, genseren og solebrillene er nyheter vi har i butikk nå. 
Håper dagen din har vært super, hva har du gjort <3

Du kan se mere av meg på snapchat (cristines), Instagram (cristines_95) og/eller lik facebok siden min HER!
-xx Cristine 

10 kommentarer

Siste innlegg