“Du HADDE en rå kropp!”

Det er utrolig hvordan humøret kan snu seg på sekundet!
Jeg våkner opp ved ni tiden og skal sjekker over sosiale medier før jeg reiser meg opp av senga. Facebook all good, Snapchat all good også instagram. Wait, en melding fra Sara, koselig. 4 forespørsler står det i hjørne, jeg sjekker ut den som ligger på toppen og der var det en veldig lite koselig melding. Denne personen hadde da svart på et bilde av at jeg skulle trene.

Har svart på historien din (2januar):
” Ja, det burde du 😉 Den har forfalt siden sist :).
Du hadde en helt rå kropp for en
stund siden :).
Ikke noe galt nå ikke på noen måte, så
du ikke missforstår:).
Men du var bra trent før 😉 “

 

DET BURDE DU, DEN HAR FORFALT SIDEN SIST, DU HADDE,  dette er det eneste jeg egentlig fikk med meg. Jeg fikk en sikkelig uggen følelse i kroppen og setter meg opp på sengekanten. kroppen min har forfalt. Det er ikke lenge siden jeg så han på treningssentret, og da hadde han allerede sendt med denne mld. Fy faen så stygt gjort. Jeg skjønner ikke hva jeg skal tenke eller tro. La meg også bare legge til at han tidligere har sendt meg noen meldinger, som jeg ikke hadde svart på, men du klarte hvertfall å få oppmerksomheten min idag.
Gratulerer!
Jeg orka ikke å dra på treningssenteret, men gikk heller en tur der jeg kunne tenke litt, gråte litt og helt tilslutt inse at dette må jeg drite i. Jeg ser ut som jeg gjør og er den jeg er, vi kan ikke ha en kropp og psyke som er på topp hele tiden. Alt går opp og ned. 
Til dere som har meg på snapchat (cristines), så vil jeg bare si tusen takk for at dere har sett alle videosnappene jeg la ut. Det er så mange som har skrevet fine og supre meldinger til meg, dere er gull. Sant skal sies at det må 10 positive tilbakemeldinger for hver negative tilbakemeldinger du får og jeg har fått langt flere en 10 tilbakemeldinger så nå er ting godt igjen. For en patetisk melding. Har man ikke noe koselig og si, så hold kjeft. 

-xx Cristine

 

 

 

28 kommentarer
    1. Vet ikke hva jeg skal svare på sånt..idioter som det er værken vært tiden, tankene dine å værtfall ikke tårene, de er for dyrebare til å bli kasta bort på hvem som helst. Hold hode hevet! synes du er flott jeg 🙂

    2. Wtf? Hva feiler det folk??? Sånn sier man bare ikke. Har folk i dag mistet all folkeskikk? Får håpe denne personen lærer seg at utseende spiller veldig liten rolle og at han vokser opp litt snart. Høres ut som om han er 12. Og du har helt garantert ikke fortalt, man kan bli mindre trent enn før, men jeg er ganske sikker på at du ikke har forfalt. Når du har blitt 20 år eldre kan du begynne å snakke om å forfalle 😛

    3. skjønner ikke hvorfor ikke alle bare kan oppføre seg normalt, og bare slutte og slenge dritt..
      Du får bare prøve og tenke på alle posetive tilbake meldinger du får 🙂 Så da håper jeg det vill ordne seg for deg <3 Fin blogg du har forresten 🙂

    4. Christina: Det kan du si, er sykt hva folk kan finne på og skulle skrive! Veit faktisk ikke helt hvor gammel han er, men mye eldre en meg hvertfall. Burde lære seg å ikke skrive sånt. Hehe, ja. Skal tenkte på det når jeg er 41, en stund igjen. Takk for kommentar, ha en flott morgendag 😀

    5. Cathrine: Jeg er helt enig. Har man ikke noe fint og si, så får man holde munn!! Tusen takk for fine ord, setter jeg pris på. Fått masse fine tilbakemeldinger overalt på sosiale medier <3 🙂

    6. Hvordan er det mulig å bli så ødelagt av en kommentar? Lykke til videre i livet for å si det sånn😂😂

    7. Og vedkommende er selv Guds gave til kvinner, da, eller…..? Slike hodeløse høns må du bare overse. Finnes mange der ute som stiller unormale krav til andre, og ingen til seg selv. Håper vedkommende får reparert sine ødelagte sosiale antenner. Og du, du ser flott ut. Ha en fin torsdag. ;D

    8. Tuller du med meg? Hva er det å ta sånn på vei for.. Man kan ikke lage drama av alt som blir sagt. Men du er kanskje forelska i han, siden det var så hardt for deg og høre. Å hva er saken med å disse de som er eldre? Føler du og de andre at dere ser bedre ut og er bedre en de? Er vel kanskje en ide og prøve å lande litt i den virkelige verden nå kanskje!!!

    9. Mina: ikke noe tull her nei! Er ikke forelsket, har aldri snakket med denne personen. Hva mener du med “å disse de som er eldre”??
      Jeg veit at det er mange mange milliarder i denne verden som både ser og er bedre en meg, så nei det tror jeg ikke at jeg er. Jeg er et menneske og vi har alle positive og negative sider, jeg får bare prøve å være så bra som jeg kan klare 🙂
      VIRKELIGE VERDEN hmm, hei anonym <3

    10. Har faktisk lest igjennom alle kommentarene her,og tenker spesielt på kommentaren til Christina.
      Er helt greit å slenge med leppa ang en person man ikke kjenner,men blir drøyt å disse de på 30-41 (å ja setter 41 siden du skrev det selv) siden det tydeligvis er den alderen man forfaller 🙁 Skal du blogge om ting så må du i allefall prøve å holde deg til virkelige ting og ikke baksnakker andre. Fordi det er ikke noe pent…
      Har du tatt dette opp med vedkommende som du har “hengt ut” I blogginnlegget ditt?
      Mina Karlsen.

    11. Mina Karlsen: Jeg syntes ikke det er greit å skulle slenge med leppa uansett.
      Jeg svarte 41, da hun skrev jeg kunne tenke på det om 20år. siden jeg er 21 nå + 20 = 41. Var ikke ment å henge ut en spesifik aldren, så beklager dette.
      Dette er jo den nye virkeligheten, vi lever i en verden der sosial medier er blitt en lett måte å skulle kommunisere og slenge med leppa til andre. Du kjenner ikke meg og jeg kjenner ikke deg, men det denne personen skrev var sårt for meg.
      Det er ingen som veit hvem dette er. Jeg har ikke hengt ut han, jeg har hengt ut kommentaren hans. ja, det har vi.!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg